Laatste dagen Nederland - Reisverslag uit Kamperzeedijk-West, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu Laatste dagen Nederland - Reisverslag uit Kamperzeedijk-West, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Nederland

Blijf op de hoogte en volg Irene

21 Augustus 2012 | Nederland, Kamperzeedijk-West

En dan is het bijna zover.
Donderdagochtend vertrek ik samen met 5 anderen voor 3,5 maand naar Peru. Ik heb er heel veel zin in! Ook is het natuurlijk best wel spannend.

Deze eerste blog schrijf ik nog vanuit het momenteel warme Nederland. Kunnen we alvast een beetje wennen aan het klimaat ;) Al schijnt het in Lima, waar we de eerste 5 weken verblijven, niet zo heel warm te zijn. Na die eerste weken gaan we naar Moyobamba, een iets kleinere stad die tov Lima noordelijker ligt. Tussendoor gaan we waarschijnlijk reizen en ook aan het eind hebben we nog een aantal weken gereserveerd om te reizen. Hoe het precies gaat verlopen zullen we dan wel zien.

De afgelopen tijd heb ik de nodige voorbereidingen getroffen.
Vorige maand heb ik verschillende inentingen gehad.
Nu ben ik mijn tas aan het inpakken en afscheid aan het nemen van familie en vrienden.

Ik hoop jullie op deze manier op de hoogte te houden van mijn reis en verblijf in Peru. Ik weet nog niet hoe trouwe blogger ik ben, maar de tijd zal het leren ;)

Groetjes,
Irene


  • 21 Augustus 2012 - 14:22

    Aletta:

    Hoi Irene,

    Heel veel succes daar in dat verre land.
    Wij gaan mee lezen, lijkt me leuk.

    Groeten, Aletta

  • 21 Augustus 2012 - 19:17

    Heidi:

    Ha Irene,

    Wat ga je al snel weg joh! Heel veel succes daar en 'k ga je verhalen zeker volgen :-)!

    Groetjes,
    Heidi Kattenberg

  • 21 Augustus 2012 - 21:02

    Janita:

    Hoi Irene,

    Een hele fijne en goede tijd in Peru. Succes met alle dingen die je te wachten staan! Bedenk maar zo: alle ervaringen die je nu op doet, neemt niemand je meer af!

    Groetjes Janita

  • 22 Augustus 2012 - 07:15

    Marleen:

    Hee!

    Succes en veel plezier in Peru! :D
    Kun je ondertussen al een aardig woordje spaans?
    Geniet er van!

    Groetjes Marleen Stoel

  • 23 Augustus 2012 - 11:47

    Gerrit:

    Hey Irene,

    veel plezier en geniet er van.
    het is wel goed voor je talen.
    zo kan ik je toch nog een beetje volgen

  • 24 Augustus 2012 - 11:30

    Anne Selles:

    Nog maar net weg en ik mis je nu al :-(

    Geniet ervan meid, heel veel plezier en succes en natuuuuurlijk word jij een trouwe blogger! (dit is een bevel)

    xxx

  • 24 Augustus 2012 - 12:42

    Willy:

    Hoi Irene,
    Goede reis en een fijne tijd daar gewenst.
    groetjes van alle Sellesjes van de Oostermaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 5742

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2012 - 07 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: